دزدگیر موبایل و الکترونیکی

دزدگیر موبایل و الکترونیکی

دزدگیر موبایل و لوازم الکترونیکی

این دسته از تگ های امنیتی را می توان به سه دسته تقسیم کرد:

1-دسته اول محصولاتی هستند که به شکل استند (پایه) بر روی میز جهت نمایش موبایل ιتبلت و دوربین عکاسی برای مشتریان در سطح فروشگاه طراحی شده اند. پایه ها طوری طراحی شده اند که امکان شارژ موبایل یا تبلت را دارند و مشتری به راحتی می تواند با موبایل یا تبلت در سطح فروشگاه کار کرده و کارایی آن را بررسی کند و خرید خود را با اطلاعات بیشتری انجام دهد. بدون اینکه امکان سرقت آن کالا وجود داشته باشد. بطوریکه اگر قصد جدا کردن کالا را از پایه و یا هر قطعه مرتبط با آن نظیر کابل شارژ یا حتی جدا کردن پایه از میز را داشته باشد، پایه شروع به هشدار دادن می کند. پایه های دزدگیر موبایل، تبلت و دوربین ابزار بسیار مفیدی جهت نمایش این نوع کالاها و جذب مشتریان در این زمینه به شمار می رود. استفاده از این نوع دزدگیر نیازی به گیت فروشگاهی نداشته و به تنهایی می تواند مورد استفاده قرار گیرد. گرچه اگر پایه از گیت نیز عبور کند، خود گیت نیز آن را تشخیص داده و هشدار می دهد.

2-دزدگیر رایانه و لپ تاپ (RAT)

وسیله ای مفید و ایمن به منظور نمایش کالاهای برقی و الکترونیکی بزرگتر که نیازی به شارژ ندارند از قبیل لپ تاپ ، LCD، رایانه و سایر لوازم برقی خانگی و غیره در سطح فروشگاهها کاربرد فراوان دارد. این نوع دزدگیر شامل دو حسگر در ابتدا و انتها می باشد که یکی به میز نمایش و دیگر به کالای مورد نظر متصل می شود و در صورت جدا شدن هر یک یا قطع سیم، هشدار می دهد. این نوع تگ یا دزدگیر فروشگاهی اگر از گیت فروشگاهی نیز عبور کند، دزدگیر نیز هشدار می دهد  و در زمره تگ های فروشگاهی چند آلارم به شمار می رود.


3-تگ های اسپایدر و چند آلارم

این نوع تگ فروشگاهی برای حفاظت و امنیت جعبه های کالاهای الکترونیکی و تجهیزات جانبی موبایل و غیره استفاده می شود. از ویژگی این تگ های فروشگاهی می توان به امنیت بالای آن اشاره کرد، بطوریکه اگر سیم آنها بریده شود خود تگ، هشدار می دهد و حتی اگر از گیت فروشگاهی نیز عبور کند، گیت نیز آلارم می دهد. این نوع تگ ها معمولا دارای تکنولوژی AM و RFبطور همزمان هستند.


جعبه های امنیتی

این نوع تگ فروشگاهی به شکل جعبه هایی هستند که برای حفاظت اجناس گران قیمت که در حین حال قابل رویت برای مشتری باشند، بسیار کاربرد دارد.  اجناسی نظیر زعفران، برخی لوازم آرایش گران قیمت، خودکارهای گران قیمت و برخی جنس های دیگر می تواند قابل استفاده باشد و یک ابداع نوینی است که بیشتر در دنیا فروشگاههای بزرگ، کتاب فروشی های چند رسانه ای، لوازم آرایشی، لوازم التحریر و سوپر مارکتها از آن استفاده می کنند.

این وسیله به شما این امکان را می دهد تا از اجناس محافظت کنید و در عین حال آنها را به صورت ایمن در دسترس عموم قرار دهید.

در اینجا نمونه هایی از این نوع تگ ها ارائه شده و شما می توانید کاتالوگ کامل جعبه ها (SAFER BOX) را در بخش دانلود کاتالوگ ملاحظه نمایید.




مقایسه محصولات (0)


تگ اسپایدر جعبه  RF&AM  - بزرگ (Spider Tag)

تگ اسپایدر جعبه RF&AM - بزرگ (Spider Tag)

تگ اسپایدر جعبه  RF&AM  - بزرگ (Spider Tag) این تگها دارای باطری بوده و آلارم دار هستند. قطر تگ 73 میلی متر و همزمان دارای فرکانس کاری RF , AM  بوده و به رنگ مشکی و سفید یا طوسی موجود می باشد.این نوع تگ دزدگیر فروشگاهی بیشتر در فروشگاههایی که لوازم الکترونیکی، موبایل و محصولات..

350,000تومان

جعبه امنیتی ارتفاع متغیر ((125-205)*88*55) F6557 - تگ جعبه محافظ ارتفاع متغیر

جعبه امنیتی ارتفاع متغیر ((125-205)*88*55) F6557 - تگ جعبه محافظ ارتفاع متغیر

جعبه امنیتی ارتفاع متغیر ((125-205)*88*55) F6557 - تگ جعبه محافظ ارتفاع متغیرتگ جعبه امنیتی یکی از پر کاربردترین تگ های فروشگاهی برای هایپر مارکت ها و فروشگاه های لوازم آرایشی می باشد.به دلیل تنوع سایزی که دارند میتوان برای محافظت از انواع محصولات که امکان الصاق تگ فروشگاهی به آنها وجود ندارد  ..

0تومان

جعبه امنیتی لوازم آرایشی (F7216 (137*90*62

جعبه امنیتی لوازم آرایشی (F7216 (137*90*62

جعبه امنیتی لوازم آرایشی (F7216 ( 137*90*62 تگ جعبه امنیتی یکی از پر کاربردترین تگ های فروشگاهی برای هایپر مارکت ها و فروشگاه های لوازم آرایشی می باشد.به دلیل تنوع سایزی که دارند میتوان برای محافظت از انواع محصولات که امکان الصاق تگ فروشگاهی به آنها وجود ندارد  از آنها بهره برداری نمود هما..

0تومان

جعبه امنیتی کوچک سایز (92*72*72 ) میلی مترRF

جعبه امنیتی کوچک سایز (92*72*72 ) میلی مترRF

جعبه امنیتی لوازم آرایشی (S0148 ( 92*72*72 تگ جعبه امنیتی یکی از پر کاربردترین تگ های فروشگاهی برای هایپر مارکت ها ، فروشگاه های لوازم آرایشی و زعفران فروشی ها می باشد.به دلیل تنوع سایزی که دارند میتوان برای محافظت از انواع محصولات که امکان الصاق تگ فروشگاهی به آنها وجود ندا..

0تومان

ریموت کنترلر دزدگیر موبایل و تبلت و  دوربین  (REMOTE)

ریموت کنترلر دزدگیر موبایل و تبلت و دوربین (REMOTE)

ریموت کنترلر دزدگیر موبایل و تبلت و  دوربین  (REMOTE) ریموت کنترلر برای فعال کردن یا غیر فعال کردن دزدگیر موبایل و تبلت و  دوربین استفاده می شود. یک ریموت می تواند چندین دستگاه را ساپورت کند. ..

700,000تومان

نمایش 1 تا 5 از 5 (1 صفحه)